Teslimat Ve İade Şartları

Teslimat Ve İade Şartları

Teslimat Ve İade Şartları

Aldığınız her ürün, üretici firmasının garantisi altındadır.

  • Müşteri fatura, ürünün tüm parçaları ve varsa garanti belgesi ile başvurmalıdır.
  • İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
  • Üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünlerde iade hakkı kullanılamaz.
  • Teknik servis incelemesi sonucunda kullanıcı hatası "kötü kullanım" olmadığı anlaşılan ürünler için müşteri isterse ürün geri alınarak iade yapılabilir.Elektronik ürünlerde eğer ürün kullanıldıysa servis raporuna ihtiyaç bulunmaktadır.
  • Müşterinin iade hakkını kullandığı, yanlış renk, cins ile gönderim yapıldığını veya ürünlerin kendisine hasarlı ulaştığını bildirdiği durumlarda geri gönderilen ürünlerin kullanılmamış, ambalajının açılmamış ve tüm parçalarının eksiksiz olması gerekmektedir.
  • Tek kullanımlık ürünlerin, orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan, tahrip etmeden ve bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren Onbeş (15) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz.Ürünü, ürün faturası ve sipariş numarınızı da içeren bir İade ve Geri gönderim formu ile iade ediniz.

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz.Eğer üründe herhangi bir zarar varsa; kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise; kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.

Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün tarafımıza ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir.Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından 2-6 hafta arasında yapılmaktadır.Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.

Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma gibi durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.

Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, üretici firmanın yetkili servislerine başvurulmalıdır.

Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir.

Havale iadeleri 2 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri 3 iş günü içinde yapılacaktır.Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir.Siparişinizle ilgili "İptal Edildi" uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir.Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.

Siparişim kargoya verilmeden siparişi iptal ettim, param kaç gün içerisinde iade edilir?

Telefonla verdiğiniz siparişlerde, ödemeyi yaptıktan sonra herhangi bir ürünü almaktan vazgeçtiğinizde iade işlemi için Akdeniz Hijyen tarafından, iade talebiniz aynı gün içerisinde işleme alınmaktadır.Eğer siparişinizin ödemesi alınmış ve ürünler kargoya verilmemiş ise siparişiniz anında iptal edilir.Bankaların ortalama iade süresi ise 3 gündür.Bu 3 günün sonunda paranız hala hesabınızda gözükmüyorsa; lütfen 0242 512 40 45 no'lu telefondan Akdeniz Hijyen'i arayarak iade işleminin gerçekleşmediği bilgisini veriniz.Banka havale yoluyla yapılan satışların iadesinde de paranız en geç 5 gün içerisinde hesabınıza yatırılacaktır.

Ürünler kargoya verildikten sonra siparişi iptal etmem mümkün mü?

Özel sipariş olmayan ürünlerde, siparişiniz kargoya verildiğinde, ürün seçimi ve ödeme sizin tarafınızdan yapılmış ve tüm ürünler kargo şirketiyle yola çıkmış, yani bizim müdahale sınırımızı geçmiştir.Ürün kargoya verildikten sonra iptal etmek istemeniz durumunda, yapabileceğiniz tek işlem siparişteki ürünlerin iadesidir.Kargonuzu getiren görevliden ürünü almayarak anında da iade edebilirsiniz, yine yapılan ödemeden sadece kargo bedeli kesilecektir.

Özel sipariş olmayan ve kargoya verilen siparişlerinizin iptalini gerçekleştirmek için ise; 0 242 512 40 45 numaralı telefondan Akdeniz Hijyen'i aramanız gerekmektedir.Eğer ürünler kargoya verilmiş ise yapabileceğiniz tek işlem ürünleri iade etmektir.Kargonuzu getiren görevliden ürünü almayarak siparişinizi anında iade edebilirsiniz.Kargoya verilen siparişlerde yapılan iadelerde müşteriye ürün bedeli iade edilir fakat kargo bedeli iade edilmez.

Ürün iade şartlarınız neler? İade işlemlerinde nasıl bir yol izlemem gerekiyor?

Özel üretim olmayan ürünleri teslim aldıktan sonraki 14 gün içinde vazgeçme hakkınızı kullanarak ürünü iade edebilirsiniz.Size kusurlu ulaşan veya kusursuz ulaşıp arıza çıkaran ürünleri değişim yerine iade etmek için 30 gün içerisinde iade başvurusunda bulunmalısınız.İnternetten ve telefondan sipariş ettiğiniz ürünleri size getiren kargo personelinden teslim almadan direk kapıda da iade edebilirsiniz.Ürünleri teslim aldıktan sonra yapılan iadeler için 0 242 512 40 45 no'lu telefondan Akdeniz Hijyen'i aramanız durumunda uygun bir zaman belirlenerek ürünler sizden aldırılacaktır.

Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?

Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünlerdir.

İnternet sitemizde gördüğünüz bazı ürün açıklamasında belirtilen ölçüler dışında "Siparişe Özel" olarak üretilmektedir.6502 sayılı Tüketici'nin Korunması hakkındaki kanun gereği "Siparişe Özel" üretilmekte olan ürünlerde iade yapılmamaktadır.Ürünlerin bazılarında ise; değişim veya iade yapılabilme imkanı Akdeniz Hijyen'in müşteri memnuniyeti gereği yapılmaktadır, fakat iade, değişim işlemlerinde nakliye veya kargo ücretleri iade edilmemektedir.

Özel sipariş üretimi nedir?

İnternet sitemizde gördüğünüz bazı ürünler, standart üretimlerinin dışında müşteri talebine göre "Siparişe Özel" üretilmektedir.Siparişini verdiğiniz bu ürünler sizin verdiğiniz miktar, renk ve ölçülere göre üretildiğinden bu ürünlerin iadesi mümkün değildir.Ancak üretim hatası, eksik veya farklı ölçülerde olası hatalı ürünleri de iade edebilirsiniz.Bu tür ürün siparişleri mutlaka yazılı yapılmalıdır.Lütfen telefonla siparişlerinizde bile mutlaka yazılı onay maili veya faks isteyiniz.

Yaptığım alışverişi x kartı ile ödemiştim.İadeyi y kartıma yapabilir misiniz?

İade yapılacak olan kredi kartı veya banka kartı, kesinlikle alışveriş esnasında kullanılan kart olmak zorundadır.Müşterinin güvenliği açısından hiçbir şekilde farklı bir kredi kartı veya banka kartına iade işlemi gerçekleştirilemez.

Ürünlerinizin garanti şartları nedir?

Garanti kapsamına giren ürünlerin garanti belgeleri ürünle beraber tarafınıza yollanacaktır ve garanti belgelerinin üzerinde ürüne ait garanti ile ilgili tüm şartları bulabilirsiniz.

Aldığım elektronik ürünlerin servis adreslerine nereden ulaşabilirim?

Aldığınız elektronik ürünlerin servis adresleri ürünün içindeki bilgi kitapçıklarında mevcuttur.

Ürün kırıksa ya da ambalaj hasarlıysa ne yapmalıyım?

Ürünlerin teslim edildiği kutularda hasar varsa kesinlikle kargo şirketinden gelen firma personeline tutanak tutturunuz ve ürünleri tek tek kontrol ederek teslim alınız.Ürünlerin kendisinde hasara rastladığınız takdirde, hasarlı ürünü teslim almadan kargo firması personeline veriniz ve tutanakta teslim almadığınız ürünü birebir değiştirmek mi yoksa iade mi etmek istediğinizi de belirtiniz.

Siparişi teslim aldığımda fark etmemiştim ancak kutuları açtığımda teslim edilen ürünlerin bir tanesinin hasarlı olduğunu gördüm, nasıl bir yol izlemem gerekir?

Ürünler paketlenmeden ve size gönderilmeden önce Akdeniz Hijyen tarafından bir araya getirilip, gerekli kontrollerden geçirilip paketlenerek size gönderilmektedir.Yine de gözümüzden kaçan ve size hasarlı olarak ulaştırdığımız bir ürün olması durumunda lütfen teslimat esnasında sipariş verdiğiniz tüm ürünleri kontrol edip ve içerisinde hasarlı ürün olup olmadığını kontrol ediniz.Ürünlerin kendisinde hasara rastladığınız takdirde hasarlı ürünü teslim almadan kargo firması personeline veriniz ve tutanakta teslim almadığınız ürünü ve ürünü birebir değiştirmek mi yoksa iade mi etmek istediğinizi de belirtiniz.Eğer üründeki hasarı teslimattan sonra fark ettiyseniz 0 242 512 40 45 numaralı telefondan hemen Akdeniz Hijyen'i arayınız müşteri temsilcimiz size yardımcı olacaktır.